Van uitvoerder naar conceptontwikkelaar. Van heel breed naar vooral dat wat met elkaar verweven en verbonden is. BAX Projects heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. ‘Het werd tijd om meer te focussen, meer te doen waar wijzelf en onze klanten blij van worden’, legt eigenaar en naamgever Martijn Bax uit. ‘We willen mooie dingen bedenken, live events en campagnes ontwerpen, die verrassen, raken en verbinden.’ De nieuwe koers van BAX Projects kreeg onlangs nog een extra dimensie door de verhuizing van het bureau naar een splinternieuwe lichte en ruimtelijke werkplek in Wijk bij Duurstede. In een inspirerende, sterk visuele en bovenal kleurrijke ambiance weet het vijf man sterkte BAX-team zich nu als nooit tevoren uitgedaagd de verwachtingen van zijn klanten telkens weer te overtreffen.

5 essentiële aspecten voor het plannen van een succesvol event
1. Preperation is key. Zoals het oude gezegde gaat, een goed begin is het halve werk. Dit geldt ook zeker voor het plannen van een evenement. Sterker nog, een evenement kan alleen volledig slagen als de voorbereiding goed overwogen is. Eén van de manieren om dit te...