Blog

Denken in geuren en kleuren. Interview met Martijn Bax over de nieuwe koers van Bax Projects

Van uitvoerder naar conceptontwikkelaar. Van heel breed naar vooral dat wat met elkaar verweven en verbonden is. BAX Projects heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. ‘Het werd tijd om meer te focussen, meer te doen waar wijzelf en onze klanten blij van worden’, legt eigenaar en naamgever Martijn Bax uit. ‘We willen mooie dingen bedenken, live events en campagnes ontwerpen, die verrassen, raken en verbinden.’ De nieuwe koers van BAX Projects kreeg onlangs nog een extra dimensie door de verhuizing van het bureau naar een splinternieuwe lichte en ruimtelijke werkplek in Wijk bij Duurstede. In een inspirerende, sterk visuele en bovenal kleurrijke ambiance weet het vijf man sterkte BAX-team zich nu als nooit tevoren uitgedaagd de verwachtingen van zijn klanten telkens weer te overtreffen.

Lees het hele interview op Events.nl

Andere blogs:

Video en AVG

Video en AVG

Online video wordt steeds vaker ingezet voor zakelijke doeleinden en is voor veel bedrijven onderdeel van de marketing- en communicatiemix. Vaak wordt ervoor gekozen om eigen medewerkers of klanten in beeld te brengen in plaats van acteurs. Dat maakt een boodschap...

Lees meer
Wat kost een online evenement?

Wat kost een online evenement?

Het is een vraag die iedere communicatieadviseur of marketingmanager wel eens gesteld heeft (of zich heeft afgevraagd). Het antwoord is echter niet zo simpel als de vraag zelf. Na wat Google-speurwerk kom je tot de conclusie dat er geen eenduidig antwoord te vinden...

Lees meer
10 formats voor online events

10 formats voor online events

Aan het organiseren van online evenementen kunnen verschillende doelstellingen ten grondslag liggen. Bedrijven die een online evenement organiseren voor medewerkers, klanten of andere relaties, werken doorgaans vanuit de intentie om te: Informeren Motiveren Overtuigen...

Lees meer