Van uitvoerder naar conceptontwikkelaar. Van heel breed naar vooral dat wat met elkaar verweven en verbonden is. BAX Projects heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. ‘Het werd tijd om meer te focussen, meer te doen waar wijzelf en onze klanten blij van worden’, legt eigenaar en naamgever Martijn Bax uit. ‘We willen mooie dingen bedenken, live events en campagnes ontwerpen, die verrassen, raken en verbinden.’ De nieuwe koers van BAX Projects kreeg onlangs nog een extra dimensie door de verhuizing van het bureau naar een splinternieuwe lichte en ruimtelijke werkplek in Wijk bij Duurstede. In een inspirerende, sterk visuele en bovenal kleurrijke ambiance weet het vijf man sterkte BAX-team zich nu als nooit tevoren uitgedaagd de verwachtingen van zijn klanten telkens weer te overtreffen.

Het belang van goede hospitality en hoe je dit waarborgt
Je kunt een prachtig programma samenstellen, een inspirerende spreker boeken en de perfecte locatie regelen, maar als de hospitality tekortschiet blijft dat de gasten bij. Hospitality is de onzichtbare kracht achter een geslaagd evenement. Het is de kunst van het...