Campagne – Eurorepar Car Service

Doel:

Het merk en de aangesloten garages van Eurorepar Car Service onderscheidend positioneren, naamsbekendheid genereren, het imago versterken en huisstijlbewaking.

Hoe:

Eurorepar Car Service (ERCS) is een multimerken-netwerk voor autoreparatie en -onderhoud met meer dan 5.000 vestigingen door heel Europa. Het is een onderdeel van Stellantis N.V., de autogroep waar o.a. Citroën, DS, Peugeot en Opel onder vallen.

Bax Projects verzorgt de online en offline campagnes voor ERCS in Nederland en alle bij hen aangesloten garages.

  • Actiematige campagnes, zoals de airco-check in het voorjaar en winterbandenwissel in het najaar, met advertenties, websitebanners, Facebookposts en spandoeken aan het pand.
  • De ontwikkeling en productie van branded communicatiemiddelen en de distributie ervan onder de aangesloten garagisten. Bijvoorbeeld als een nieuwe garage zich aansluit bij ERCS: dan ontvangen ze via Bax Projects een startkit&promotieset bestaande uit o.a. een frame met spandoek voor aan het pand, vlaggen, pennen, lijsten met posters, onderhoudsboekjes, autobelettering en give aways. Alles gebrand en voorzien van een ERCS -uitstraling.
  • Via een door Bax gerealiseerde webshop kunnen de garagisten deze artikelen ook allemaal nabestellen, ook de advertentiecampagnes. Deze kunnen ze ook naar wens aanpassen. Ook advertorials, flyers, website banners en posts voor de socials worden door Bax Projects ontwikkeld.

Resultaat:

Het merk Eurorepar Car Service is overal herkenbaar en consistent aanwezig.

Bax Projects werkt ook regelmatig voor de garagisten zelf, bijvoorbeeld als zij een rebranding hebben. Bax Projects ontwikkelt dan de nieuwe huisstijl en verzorgt het nieuwe huisstijldrukwerk. Een voordeel hierbij is dat wij bekend zijn met de uit te dragen huisstijl van ERCS en alles snel klaar kan zijn.

Een ander bijkomend voordeel is dat de ERCS-huisstijl op deze manier bewaakt blijft. Een win-win situatie dus.